Ohjelma, joka tekee älykkäistä yhdistyksistä voittajia
Mikä on Membra?
Yhdistystoiminta on hauskempaa, kun yhdistyksen hallinnointi ei koettele hermoja!
Anna Membran hoitaa tylsät työt puolestasi – täysin automaattisesti.
Nettipohjainen: yksinkertainen kaikki-yhdessä -ratkaisu, joka ei vaadi etukäteistaitoja. Membra pitää yhdistyksenne jäsenet, asiakkaat, työnjaon, toimitsijat, tapahtumat, laskutuksen, maksut, tiedotuksen, komiteat, sähköpostiluettelot ja osoitteet ajan tasalla. Kaikki yhdessä ja samassa ohjelmassa, joka EI kuluta kallisarvoista aikaa, energiaa ja luovuutta.
Ja parasta kaikessa: Membra on helppo ottaa käyttöön!
3 yksinkertaista askelta helpompaan yhdistystoimintaan
Pyydä tarjous!
Täytä lomake ja lähetä se meille.
Saat yhdistyksellenne räätälöidyn tarjouksen 3 päivän kuluessa!
Aloita Membran käyttö!
Luomme sinulle käyttäjäprofiilin jonka jälkeen saat järjestelmänvalvojana Membran sisäänkirjautumistiedot.
Näinkö yksinkertaista
se on?
Mitä aiot tehdä säästämälläsi ajalla?
Kenelle Membra on tehty?
Puheenjohtajalle/toiminnanjohtajalle
Vakioraportit tai yksilöllisesti laaditut selvitykset reaaliajassa. Eri kategorioiden jäsenmäärät, maksut, saatavat, merkkipäivät ja paljon muuta. Hyvään jäsenhuoltoon tarvitaan oikeat ja ajantasaiset tiedot, jotka on koottu yhteen ja samaan paikkaan.
Sihteerille
Jäsentiedotteiden kätevä lähettäminen: sähköposti- tai tekstiviestinä, tai kirjeiden osoitelaput valmiiksi tulostettuna. Tämä ei voisi olla yksinkertaisempaa. Membrasta on helppo seurata jäsenten tietoja, toimintaa, saavutuksia ym. Tarjolla on valmiita raporttimalleja tai ne voi räätälöidä itse. Membralla voit kätevästi tuoda tai viedä tietoja olemassa olevien rekisterien välillä.
Rahastonhoitajalle
Yhdistyksen talouden täydellinen valvonta, joka kattaa jäsen- ja osallistumismaksut, asiakkaiden ja sponsoreiden laskutuksen, maksut, muistutukset, e-laskut ja tietenkin viitetiedostojen automaattisen luetteloinnin. Laskut voi lähettää sähköpostitse, osoite-etikettien tai täysin automaattisen postitustoiminnon avulla ilman ainoatakaan kirjekuoren sulkemista tai postimerkin liimausta. Tarjolla on valmiit kirjanpitoraportit ja yksilölliset tiliraportit voidaan luoda helppokäyttöisellä raporttigeneraattorilla. Maksumoraalin on havaittu nousseen sen jälkeen kun yhdistykset ovat ottaneet käyttöönsä Membran, ja yhdistyksen jäsenten jäsenyysajat ovat pidentyneet.
Tekniikkagurulle
Rakenna omat rajapinnat Membraan nykyaikaisella API:lla. Yhdistä kotisivut Membraan ja vastaanota jäsenhakemuksia kotisivuilla. Näin Membra pitää julkisten ohjelmienne tiedot päivitettyinä, koskien niin yhdistystä, hallitusta, toimitsijoita kuin jäseniä.
Membra ajattelee kokonaisuutta
- Käyttäjäystävällinen rajapinta tekee järjestelmästä helppokäyttöisen
- Laskujen tulostus tai lähettäminen sähköpostitse, postitse tai e-laskuna
- Jäsenten ryhmittely eri tapahtumiin yksilöllisin hinnoin
- Kirjanpitotietojen automaattinen tuottaminen
- Valmiit seurantaraportit
- Rekisteri muille kuin jäsenille, esimerkiksi asiakkaille ja sponsoreille
- Tuoterekisteri
- Myynti, sekä jäsenille että ei-jäsenille
- Tuki sekä arvonlisäverolliseen että arvonlisäverottomaan toimintaan
- Samaan talouteen kuuluvien perheenjäsenten ryhmittely ja postituskuluissa säästäminen
- Viitteellisten maksujen kirjaaminen
- Poikkeavien maksujen yksinkertainen käsittely
- Ikään perustuvien jäsenluokkien luominen
- Laskutusperusteiden tuonti
- Helppokäyttöinen ja kattava raporttikone
- Useita jäsenten ryhmittelytapoja
- Vaivatonta viestintää jäsenten kanssa
- Paljon muita yhdistyksille soveltuvia toiminnallisuuksia
Haluatko lukea lisää Membrasta?
Lataa PDF-tiedosto joka sisältää kaiken tarvitsemasi tiedon
Miten Membra toimii?
Membra on enemmän kuin pelkkä jäsenrekisteri
Useimpiin muihin jäsenrekisteriohjelmiin verrattuna Membra on rakennettu alusta alkaen juuri yhdistysjärjestelmäksi, jossa jokainen yksittäinen toiminto on räätälöity yhdistystoiminnan tarpeisiin. Siten Membra tekee yhdistyksen hallinnon muita rekistereitä yksinkertaisemmaksi.
Muistutuslaskut
Yhdistyksen toiminnalle on tärkeintä se, että jäsenet maksavat jäsenmaksunsa. Muistutusmaksun maksamatta jättäminen ei ole yleensä ongelma yhdistykselle. Toisin kuin toiminnanohjausjärjestelmässä, Membra ei lisää muistutusmaksua jäsenen kokonaisvelkaan, vaan heti kun alkuperäislasku on maksettu, velka nollataan ja reskontraan ei jää poistettavaksi maksamattomia muistutusmaksuja, mikä on tavallista muissa toiminnanohjausjärjestelmissä.
Jäsenten ryhmittely
Kommunikointi eri ryhmiin ryhmiteltyjen jäsenten kanssa on tärkeätä yhdistystyössä. Membrassa on useita erilaisia mahdollisuuksia ryhmien luomiseen, riippuen siitä, millaisessa tilanteessa ryhmää tarvitaan. Ryhmän voi luoda esimerkiksi valmennusmatkalle tai koulutukseen osallistuvista jäsenistä, jolloin Membra huolehtii että laskut ohjautuvat oikein. Hallituksen jäsenille voi luoda oman ryhmän, jonka sisällä voi helposti lähettää viestejä tai kokouskutsuja Membran kautta. Jokaiselle ryhmälle voi myös luoda omat sisäiset roolit. Tageilla voi helposti luoda esimerkiksi postituslistoja.
Paljonko maksaa?
Hinta muodostuu vuosimaksusta, joka perustuu yhdistyksen aktiivijäsenten lukumäärään.
Pienille ja isoille yhdistyksille
Niin suurilla kuin pienillä yhdistyksillä on varaa käyttää Membraa, sillä mm. jäsenten määrä vaikuttaa vuosimaksun suuruuteen. Vuosimaksu on keskimäärin 1,50 € per jäsen. Kokonaisvaltaisen yhdistysohjelman kustannus on siis vain pieni osa yksittäisen jäsenen jäsenmaksusta. Tästä löydät hinnaston aikaa säästäville lisäpalveluille, esimerkiksi laskujen ja kirjeiden postittaminen.
Säästä rahaa Membran avulla
Helppokäyttöisyys ja nopeus ovat Membran tärkeitä ominaisuuksia, mutta järjestelmän käytöstä saa myös puhdasta taloudellista voittoa: maksuhalukkuus nousee ja maksumuistutukset vähenevät. Viitetiedostot huolehtivat maksettujen laskujen seurannasta. Kirjanpitotiedot luodaan automaattisesti. Laskut voi lähettää monella eri tavalla, esimerkiksi e-laskuina tai automaattisen postitustoimintomme kautta. Yhdistykset saavat ennen kaikkea yhdistysjärjestelmän, jota on helppo käyttää ja valvoa.
Anna meidän kertoa sinulle lisää Membrasta. Yhdistyksesi on sen arvoinen!
Uusi tietosuoja-asetus GDPR
EU:n uusi tietosuoja-asetus astui voimaan 25. toukokuuta 2018. EU:n koordinoidessa ja harmonisoidessa lainsäädäntöä henkilötietosuojaan liittyen, tulee yksittäisille henkilöille EU:ssa helpommaksi tietää ja tunnistaa omat oikeutensa. Sama lainsäädäntö koskee henkilötietojen käsittelyä kaikissa maissa, joissa käsitellään EU-kansalaisten henkilötietoja.
Membra on mukautettu näihin uudistuksiin täyttääkseen tietosuojavaatimukset ja prosessit asetuksen edellyttämällä tavalla.
Soita meille!
Jos haluat tietää lisää Membrasta, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä! Vastaamme kaikkiin kysymyksiisi ja keskustelemme yhdessä yhdistyksesi tarpeista ja siitä miten Membra voi vastata niihin. Voit soittaa meille numeroon 09-4241 3110. Voit ottaa meihin yhteyttä myös alla olevalla lomakkeella.
Toimipisteemme sijaitsevat sekä Espoossa että Maarianhaminassa.
Consilia on pohjoismainen yritys, jonka juuret ovat Ahvenanmaalla, jossa sijaitsee myös pääkonttorimme. Vuonna 1997 perustetusta Consiliasta on kehittynyt toiminnanohjaus- ja pankkijärjestelmien erikoisasiantuntija. Myymme Microsoftin valtuuttamana Microsoft Dynamics NAV -toiminnanohjausjärjestelmää.
Asiakkaisiimme kuuluvat Ålandsbanken, Svenska folkskolans vänner ja monet muut, joiden toimintaa olemme voineet tehostaa järjestelmiemme avulla. Olemme kehittäneet Membran alusta alkaen, ja nykyaikaisen järjestelmän luomisessa olemme hyödyntäneet yhdistystoiminnan tuntemustamme ja pitkää kokemustamme toiminnanohjausjärjestelmistä. Membran ja pankkijärjestelmien lisäksi tarjoamme myös digitaalisia palveluja kunnille, viranomaisille ja yksityisille toimijoille.